Banner

Banner

Slider

Umum

Post Terakhir...

Recent Posts Widget

Infomation

Perhatian: Sumbangan artikel/bahan boleh dibuat melalui whatsapp/telegram/emel (lihat menu) di atas bahagian FAQ.
✰ Komen berbentuk iklan akan dianggap spam
Notis : Kami telah membuka group "Telegram". Anda boleh berborak apa sahaja di sini. Group ini terbuka dan tiada sekatan. Group ini juga menerima RSS (suapan berita) daripada blog ini secara berkala. 2 Pilihan iaitu >> DetikDaily < < atau >> MindaRakyat < <

Theme images by kelvinjay. Powered by Blogger.

Search This Blog

Video Semasa

Berita Terkini

Artikel

Lain-Lain Berita

Surat Pembaca

Ulasan/Komentar

Lensa

........................................

Telegram & Whatsapp

Sila klik untuk ikuti channel, group atau bot telegram kumpulan MindaRakyat...
TELEGRAM
Group Politik Iktibar & Pengajaran Group Santai Kuliah Online Nasyid Online Sudut Baccan Group Isu Kini Sudut Baccan Group Isu Kini Group Isu Kini Group Isu Kini Group Isu Kini Group Isu Kini Group Isu Kini Group Isu Kini Group Isu Kini Group Isu Kini Channel MR Group MR Bot TKO Channel TKO Group TKO Group Parlimen Dungun Guru Malaysia Guru Terengganu
WHATSAPP
Group Isu Kini Group Isu Kini

Kongsep Blog

Berita atau isu adalah berfokus kepada isu politik semasa yang mencetus persepsi masyarakat dalam menanggani kehidupan harian. Manakala artikel pula pada blog ini berfokus kepada pencetus minda rakyat, yakni penulis mungkin memberikan idea untuk satu santapan minda baik pro atau boleh jadi kontra dengan pemikiran sejagat. Oleh itu artikel tersebut perlu kepada perbahasan minda. Komen anda tidak ditapis akan menjadi forum kepada sesuatu isu dan idea penulisan. Kami tidak terikat dengan mana-mana kefahaman pemikiran oleh itu kami akan siar apa sahaja artikel daripada mana-mana parti, pertubuhan atau individu.

Penafian

Apa yang tersiar didalam laman/blog ini adalah pendapat penulis/pengirim dan tidak semestinya mewakili pandangan dan pemdapat kami pengendali blog ini.Kami tidak bertanggungjawab atas apa-apa tulisan dan komen penulisa/pembaca. Semuanya adalah pandangan peribadi penulis/pembaca dan tidak mewakili pandangan dan pendirian kami pengendali blog ini.

© 2019 Hak Cipta Tak Terpelihara
» » Fitnah Apa Pula Selepas Ini??


ROKET(DAP) MENJUNAM Di Cameron Highlands, manakala BUNGA RAYA(BERSATU) GUGUR di Semenyih.

Masalahnya siapa menyebabkan kedua-duanya dilanda garuda terus kecundang,
tanyalah mereka. Tetapi semua pihak menyalahkan PAS, PASlah punca utama mereka tidak menang sedangkan PAS tidak ada kena mengena dalam dua cerita filem ini. Pepatah mengatakan 'ORANG LAIN MAKAN NANGKA, ORANG LAIN YANG KENA GETAHNYA.'

Anda lihat di mana kekuatan PAS walaupun PRU14 bergerak secara solo tetapi mendapat pertambahan kerusi DUN di seluruh negara sebanyak 90 kerusi di samping mengekalkan KELANTAN serta ditambah dengan satu Negeri lagi TERENGGANU.

Jika ditanya apa rahsianya? Mudah sahaja; AHLI ISTIQOMAH serta faham manakala PIMPINAN IKHLAS.

Duit PAS berada dalam poket Ahli PAS, fahamkah mereka?? Nak di harapkan sepertimana yang dicanangkan RM 90 juta, jadilah sebagai "HALWA TELINGA" sahaja.

PRK N27 RANTAU, pastinya kali ini suasana amat berbeza sekali sama ada senjata serta peluru FITNAH ditambah, atau pun sebaliknya ada idea baru pula dari mereka?

Wow!!! setakat ini semua PRK yang berlangsung di sebelah selatan..sebelah utara tak ada ke? Manalah tahu KEDAH ke PERAK ke..sebab di sana bukannya 'strong' sangat. Angin bertiup semacam nak jadi 'bencana' di dua negeri ini, tapi entahlah..Kalau nak tengok kera berdebuk ke tanah bila angin sepoi-sepoi dalam lena je tangan terus terlepas..Izin Allah mana tahu ada perubahan kuasa..?

Tapi itu lah, pengundi Melayu kena peka betul-betul di setiap PRK jangan pulak nak main 'CatCilut'. Sebab kesannya sangat mendalam. FITNAH bukan perlu bukti cukup dengan diulang-ulang..

Manusia ini bila ada (tanda soal"?") dalam fikirannya sudah memadai..Contoh mudah: Kawan kita keluar dengan isteri nya, bertembung dengan kita, lalu kita melawak di hadapan isterinya dengan berkata "Ini yang mana pulak?" Tentu isterinya berfikir-fikir sepanjang jalan.

Beginilah trend baharu yang dimainkan oleh Pimpinan PH kebelakangan ini untuk memburukkan PAS di mata ahlinya serta masyarakat. Semuanya dengan cara FITNAH, tapi nampak gayanya Alhamdulillah pengundi cerdik tak tersangkut dengan FITNAH.

Mohon Allah lindungilah PAS dari dikenakan FITNAH yang kami sendiri sebagai ahli tidak mampu menghadapinya..wallahua'alam.

ISLAM SENTIASA DIHADAPAN, ISLAM MEMIMPIN.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=615490882228832&id=275464012898189

Ras Putra @ Pak Engku
4/3/2019, Ipoh, Perak.

#MAMPUCentre
#SEJAHTERAbersamaISLAM
#IslamMemimpin

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply